1 d’abril del 2009

UN ANY AL SENAT

Avui 1 d'abril fa tot just un any que vaig tenir l'honor d'accedir al càrrec de senador, tot i que oficialment consto como a membre del grup de l'Entesa Catalana de Progrés de la cambra alta des de la mateixa nit de les eleccions legislatives del març de l'any passat. A continuació exposo una breu relació de les intervencions i iniciatives parlamentàries que he pogut realitzar i presentar al llarg d'aquest any:

Tipos de Iniciatives
Interpel.lació. 1
Pregunta oral en Plenari 2
Pregunta oral en Comisió.2
Pregunta amb resposta escrita. 75
(Fotografia des del meu escó al senat des del mòbil realitzada la setmana passada amb motiu de la compareixença del President del govern al senat)

5 comentaris:

Unknown ha dit...

senat: 1; ribera: 0
K passa Pere? kom ho tenim això dels parcs eòlics? potser no ens sents xq fa vent, no? Doncs mira, si és així, potser podem canviar-los de situació i que us els podin a la Vnetonella els molintes. Farien molt de goig!!!
au vinga, Pere, espavila i digues alguna cosa d'asquest atemptat al patrimoni natural de la terra...!

P ha dit...

Benvolgut Pere Andreu, em sap greu el termes que utilitzes en la teua entrada al blog. Dic benvolgut desconeixent qui hi ha darrere del nom pere andreu. Des de la Ventonella ja tenim prou amb l'impacte la visió de la torre de Refrigeració de les nuclears d'Ascó. La profiferació de parcs eòlics al teritori és un problema que va més enllà del que puga opinar a nivell personal, hi ha massa actors implicats i interessats, i de vegades per damunt dels mateixos ajuntaments.Amb tot, ja he dit repetides vegades quin és l'objectiu que té el meu bloc. Si tens interés en saber la meua opinió en relació al conflicte eòlic al territori pots posar-te en contacte personament i al lloc on trobessim oportú trobarem tot el temps que faci falta per parlar-ne.
Atentament
Pere Muñoz

Unknown ha dit...

Vaja, Pere, aquesta no me l'esperava! Dius que et sap greu el to dels meus termes?? I doncs? que no recordes que ja t'estic plantejant el tema des de fa MESOS I MESOS, i tu: ni mu! De fet, potser he estat massa tou i tot, tenint en compte que fa mesos em vas dir que no n'estaves assabentat i que te'n informaries. Què ha passat? que no t'ha agradat el que has vist? que potser companys de partit han dit B allà on van dir A? Que "hi ha actors implicats per damunt dels ajuntamensts"? Qui són? quina força tan gran ténen -o informació "guardada"- que els representants legals del poble (i, ull!: parlem d'òrgans prou importants com els ajuntament i el senat, eh?) no gosen ni plantar-los cara? Com pot ser que després de la gran implantació d'erc a la comarca, que va venir arran de la posició clara del partit contra el trasvassament, contra l'enron i contra l'abocador, ara es transformi en un recolzament a l'ampliació de l'abocador, en la multiplicació de parcs eòlics, en el cementiri nuclear (bé a ascó, be a les camposines), la central de CC ara a ribaroja, etc Ara tot això està ben vist per vosaltres?? Com s'entèn això? Si el que voleu és carregar-vos el partit, aneu per bon camí. Us esteu desllegitimant i abocant-nos als votants cap a les CUP o altres aprtits rivals.

Unknown ha dit...

CONTINUA
parles d'opinions a nivell personal... com si no importéssin.. ja! Precisament són les que importen! perquè creus que et vam votar? pel que opinàven altres??? no, noi, no... et vam votar pel que tu fas i has fet "a nivell personal", és aquesta la teva vàlua. O ho era, almenys fins ara.
en quant a qui soc, ho veus clar: em dic Pere Andreu i soc un administrat i un contribuent més dels que hi ha a la comarca.No hi tinc ningú al darrera; no ho necessito perque em se expresar jo solet.T'he vingut a escoltar moltes vegades a actes i ens hem creuat sovint pel carrer. però no crec que hagi de donar més dades. Jo no cobro de l'erari públic, tu sí. Jo no he de donar explicacions dels meus actes i opinions en públic: tu sí, que per algo et paguem. (Almenys fins ara, tú eres també dels d'aquesta opinió... que el poder t'ha fet perdre la memòria?).
Defuges la discussió del tema energètic comarcal? Només en vols parlar a nivell personal? Des de sempre has tingut el meu correu electrònic per a escriure'm, i no l'has fet servir perque no has volgut, així que tú mateix. Ja saps com i on trobar-me i no em giraré d'esquena a discussions, però el que no és de rebut és el teu darrer post al web. Demostra molta inseguretat o por, i qualsevol de les dos coses són incompatibles amb l'exercici responsable del poder.
Tu diràs.
Més que atentament
Pere andreu

P ha dit...

BENVOLGUT "PERE ANDREU"
QUIN CORREU PERSONAL TINC?
QUI ETS ?