17 de febrer del 2008

DE LES GARRIGUES AL MONTSIÀ

Ahir dissabte fou un dia dens en actes dels anomenats de pre-campanya, a cinc dies de l'inici oficial de la campanya electoral, l'establiment de lligams de complicitat al llarg del territori estan a l'ordre del dia. Després del primer acte electoral a la Ribera d'Ebre, més concretament a Móra la Nova el divendres, ahir vaig passar el matí amb els companys d'Esquerra a Lleida convidat pel senador Josep Ma Esquerda, així a Arbeca (Garrigues) entre d'altres vaig saludar a Carles Bonet, senador, Carmel Mòdol, diputat al Parlament, Jordi Ausàs (candidat al Congrés i alcalde de la Seu), Jaume Gilabert, president de la Diputació de Lleida, Miquel Pueyo, Delegat de Generalitat, Miquel Angel Estradé, diputat i alcalde de les Borges, i molt especialment al vell amic Vidal Vidal, a qui per cert vaig donar el meu condol per la mort del seu avi amb 103 anys d'edat. Després de visitar el castell varem fer una complerta visita la fortalesa iber dels Vilars, un magnífic conjunt arqueològic on s'estan fent important troballes.

Per la tarda vaig desplaçar-me a Sant Carles de la Ràpita (Montsià) per participar en un acte de campanya al costat del secretari general d'Esquerra Joan Puigcercós al centre els Masets. Un cop més vaig compobar l'excel.lènt argumentació i oratòria de l'ex-diputat K, un dels polítics més rellevants de la recent història i amb més futur del nostre país. Vaig poder saludar a molts companys de la Rapita, poble del Delegat del Govern Lluís Salvadó i felicitar a Dani Andreu, alcalde de l'Aldea, per l'acord del Consell de Ministres del divendres de licitar la llargament reivindicada i desitjada variant de l'Aldea.