21 de gener del 2009

DIVENDRES: "LA BATALLA DE LA MEMÒRIA" A FLIX

Divendres, 23 de gener, a les 19 hores i al cinema de "la Unió Social" es projectarà "La Batalla de la Memòria" de Mario Pons. Serà la segona projecció pública després de la realitzada la setmana passada a Tarragona. Precisament aquest dilluns vaig participar a l'Ajuntament de Tortosa a una roda de premsa al costat del director del documental, del director del serveis territorials de Cultura, Xavier Vega, de l'alcalde de Gandesa, Miquel Aubà, del regidor de cultura de Tortosa, Joan Caballol, del músic Artur Gaya i de protagonistes del documental. Roda de Premsa que serví per anunciar la presentació de l'obra a Flix, Gandesa i Tortosa, aquest cap de setmana. La televisió del territori TEVEON ha deixat constància a la xarxa.

1 comentari:

rebaixes ha dit...

M'han demanat la teva adreça del bloc i he entrat aquí, i quanta sorpresa,en la llista de la Ribera d'Ebre de Cercabloc, tu el primer i jo al teu costat acompanyant-he. Quins miracles.
Si ho marquen aixì deu se r aixì.
Jo solament soc un vell de 77 anys que ha trobat el medi hi sense l'ajut de ningú porta cinc blocs humilment. Aquest que he possat a consideració és de fotos i poesia.T'enllaçaré en el meu i podré tenir-te prop.Anton.