"El grup parlamentari d'ERC al Congrés dels Diputats ha presentat al Registre de la cambra baixa un centenar d'esmenes als pressupostos generals de l'estat per a l'any 2008 perquè els comptes de l'executiu espanyol destinin 175,2 milions més a les comarques de Tarragona, 24 dels quals han de servir per a la supressió dels peatges de l'AP-7: 12 per als que comprenen el tram entre l'Hospitalet de l'Infant i Cambrils, i 12 per als trams l'Ampolla-Perelló, l'Aldea-Tortosa, i Amposta-la Ràpita. El paquet d'esmenes també inclou 8 milions per a la millora de la línia de tren Reus-Móra-Casp i 15 per a la millora de les estacions de la demarcació de Tarragona. Dels 175 milions que reclamen els republicans per a Tarragona, 78,4 corresponen a infraestructures. A més dels 24 milions per al rescat dels peatges de l'AP-7, els 15 per a les estacions de Tarragona, i els 8 per a la millora de la línia Reus-Móra-Casp, ERC en reclama 8 per a l'estació transformadora de la línia de 400 volts al polígon Catalunya Sud; 5 per a la variant de Corbera d'Ebre de la N-420, 5 més per a la Variant de Gandesa de la mateixa carretera, i 4 per a la supressió del pas a nivell de la Plaça dels Carros de Tarragona. També 5,7 milions d'euros per a la variant de l'Aldea de la N-340, 6 per al tram la Jana - el Perelló de l'A-7, i 4,949 per al tram Tarragona-el Morell de l'A-27. D'altres esmenes al capítol de carreteres reclamen 800.000 euros per als accessos de la Sènia i Alcanar de l'A-7; 50.000 euros per a la variant de Riudecols de la N-240; 300.000 per a l'autovia de Montblanc en el tram Tàrrega-Fonolleres; 600.000 per al projecte de rotonda de la carretera N-420 a Móra d'Ebre; 200.000 per a la variant de Falset de la N-420; i 600.000 per al tercer carril de la N-340 al seu pas per la Ràpita. En ferrocarrils, ERC reclama un milió per al 'by pass' de mercaderies entre Reus i Roda; 600.000 euros per a la nova estació de l'Aldea; i 300.000 per a l'estació de manteniment i actualització de locomotores. En turisme, productivitat i medi ambient, ERC demana que els PGE destinin 3 milions al pla de suport turístic a Calafell; 2 milions de transferència a la Generalitat de Catalunya per a impulsar la reindustrialització de les Terres de l'Ebre; un a transferir a l'ajuntament de Flix per a la reindustrialització del municipi; un més per a l'estudi del projecte pilot de recuperació de sediments en els embassaments; un altre per al programa de correcció de la regressió del Delta de l'Ebre; 800.000 per a la restauració de camins naturals a Tarragona; 3 milions per a la implantació d'energies renovables al camp de Tarragona; 3 milions més per al centre d'interpretació dels usos de l'agua de Cambrils; cinc per a l'actuació de la badia dels Alfacs; un per al passeig marítim de Calafell; 500.000 per al projecte de la façana marítima de Tarragona; 934.000 per a la protecció de la façana fluvial de Benifallet; un milió per als abastiments de la Terra Alta, la Ribera d'Ebre i el Montsià; un milió per a la supressió de la línia elèctrica de la zona del Trabucador; i un milió per al centre de conservació de la tortuga mediterrània al municipi de Marçà. Les esmenes en l'apartat de Cultura sumen 23 milions d'euros i, entre d'altres reclamen 4,75 milions per a la rehabilitació dels Cellers Cooperatius catalogats i protegits..."30 d’octubre del 2007
ESMENES D'ESQUERRA DELS PGE 2008
"El grup parlamentari d'ERC al Congrés dels Diputats ha presentat al Registre de la cambra baixa un centenar d'esmenes als pressupostos generals de l'estat per a l'any 2008 perquè els comptes de l'executiu espanyol destinin 175,2 milions més a les comarques de Tarragona, 24 dels quals han de servir per a la supressió dels peatges de l'AP-7: 12 per als que comprenen el tram entre l'Hospitalet de l'Infant i Cambrils, i 12 per als trams l'Ampolla-Perelló, l'Aldea-Tortosa, i Amposta-la Ràpita. El paquet d'esmenes també inclou 8 milions per a la millora de la línia de tren Reus-Móra-Casp i 15 per a la millora de les estacions de la demarcació de Tarragona. Dels 175 milions que reclamen els republicans per a Tarragona, 78,4 corresponen a infraestructures. A més dels 24 milions per al rescat dels peatges de l'AP-7, els 15 per a les estacions de Tarragona, i els 8 per a la millora de la línia Reus-Móra-Casp, ERC en reclama 8 per a l'estació transformadora de la línia de 400 volts al polígon Catalunya Sud; 5 per a la variant de Corbera d'Ebre de la N-420, 5 més per a la Variant de Gandesa de la mateixa carretera, i 4 per a la supressió del pas a nivell de la Plaça dels Carros de Tarragona. També 5,7 milions d'euros per a la variant de l'Aldea de la N-340, 6 per al tram la Jana - el Perelló de l'A-7, i 4,949 per al tram Tarragona-el Morell de l'A-27. D'altres esmenes al capítol de carreteres reclamen 800.000 euros per als accessos de la Sènia i Alcanar de l'A-7; 50.000 euros per a la variant de Riudecols de la N-240; 300.000 per a l'autovia de Montblanc en el tram Tàrrega-Fonolleres; 600.000 per al projecte de rotonda de la carretera N-420 a Móra d'Ebre; 200.000 per a la variant de Falset de la N-420; i 600.000 per al tercer carril de la N-340 al seu pas per la Ràpita. En ferrocarrils, ERC reclama un milió per al 'by pass' de mercaderies entre Reus i Roda; 600.000 euros per a la nova estació de l'Aldea; i 300.000 per a l'estació de manteniment i actualització de locomotores. En turisme, productivitat i medi ambient, ERC demana que els PGE destinin 3 milions al pla de suport turístic a Calafell; 2 milions de transferència a la Generalitat de Catalunya per a impulsar la reindustrialització de les Terres de l'Ebre; un a transferir a l'ajuntament de Flix per a la reindustrialització del municipi; un més per a l'estudi del projecte pilot de recuperació de sediments en els embassaments; un altre per al programa de correcció de la regressió del Delta de l'Ebre; 800.000 per a la restauració de camins naturals a Tarragona; 3 milions per a la implantació d'energies renovables al camp de Tarragona; 3 milions més per al centre d'interpretació dels usos de l'agua de Cambrils; cinc per a l'actuació de la badia dels Alfacs; un per al passeig marítim de Calafell; 500.000 per al projecte de la façana marítima de Tarragona; 934.000 per a la protecció de la façana fluvial de Benifallet; un milió per als abastiments de la Terra Alta, la Ribera d'Ebre i el Montsià; un milió per a la supressió de la línia elèctrica de la zona del Trabucador; i un milió per al centre de conservació de la tortuga mediterrània al municipi de Marçà. Les esmenes en l'apartat de Cultura sumen 23 milions d'euros i, entre d'altres reclamen 4,75 milions per a la rehabilitació dels Cellers Cooperatius catalogats i protegits..."
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
Visita pel patrimoni cultural de Ginestar, capital europea de les limnimarques. Ahir, 19 d'octubre, un grup d'amics de l...
-
Ahir, 5 d'octubre, els amics de la Cana vàrem anar a conèixer el poble de Bellaguarda , activitat inclosa en les XVII Jornades de...
-
Els darrers anys del franquisme a Flix Records de la xerrada que vaig realitzar ahir a Ca Don Ventura dins dels actes de les XVII Jorn...
-
1975 - 26 de març. El Grup Parroquial de Joves de Flix estrenà a la Unión Social "Passió Super-S...
-
Divendres 3 d’octubre tindrà lloc la inauguració de les XVII Jornades de Patrimoni a Flix i de l’exposició Lo Flix de 1975 . L’ Associac...
-
Els maquis és el nom amb el que es coneix els guerrillers que formaren part de la Resistència francesa davant l'ocupació nazi durant l...
-
31 de gener. Festivitat de Sant Joan Bosco, patró de l’Escola d’Aprenents. Foto de grup de l’Escola de l’Escola d’Aprenents. 3...
-
Divendres 3 d’octubre tindrà lloc la inauguració de les XVII Jornades de Patrimoni a Flix i de l’exposició Lo Flix de 1975 . Tal com rec...
-
Diumenge 21 i a les 12,15 h., al Museu de Tortosa, llegiré la comunicació que he presentat al Congrés Internacional " Ebrencs i Ebren...
1 comentari:
Pere, sóc Albert Pujol de 2n de BAT B. Estic fent el treball de recerca sobre els cartells de la guerra civil i he fet un bloc per anar penjant la informació que vaig trobant. Dona-hi una ullada a veure que et sembla!
Albert
Publica un comentari a l'entrada