3 de febrer del 2008

EBRESFERA: POLÍTICS AMB BLOCS?


La darrera taula redona de l’Ebrebloc 2008 que s'ha realitzat a Roquetes ha comptat amb l’assistència d'una representació de polítics ebrencs, en nom d'ERC he estat convidat a participar-hi per parlar de la meua modesta experiència en la blocosfera i la relació amb la política. Com s'ha dit més d'una vegada, "es conegut l’hàbit d’alguns polítics d’actualitzar els seus espais personals quan arriben les eleccions (per allò que només se’n recorden de santa Bàrbara quan trona), o el fet que molts d’ells no permeten que els lectors hi puguen deixar comentaris. Però, per una altra banda, hi ha polítics que utilitzen el bloc assíduament, bé donant a conèixer el seu parer sobre els diferents aspectes de la vida política (i no tant política), bé explicant-nos la feina que porten endavant dia a dia, i debatent amb els lectors les seues idees i propostes." Moderà l'acte Sílvia Tejedor (Cadena Ser - Ràdio Ebre) i hi participàrem: Joan Sabaté (PSC) Francesc Sancho (CDC) Jaume Forcadell (IC) Pere Muñoz (ERC)
Així vèrem tenir l'oportunitat d'explicar les nostres experiències, dedicació i ús del bloc com una nova eina de comunicació immediata. Amb el meu cas vaig explicar l'oportunitat que m'ofereix de tenir una mena de contracte no escrit, entre el meu bloc i la gent amb que tinc alguna mena de relació , ja sigui el poble de Flix, de la Ribera, de l'Ebre i més enllà qui mitjançant la globalització pel motiu que sigui es poden interessar pel petit país en que visc, sempre des de d'una visió personal.
(Foto:elPunt)